Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

ASHEVILLE

Kategori: I USA

Hejhej,
Kom precis hem från Asheville där vi gjorde massa kul saker. Bland annat så hikade vi idag, typ det coolaste någonsin. Det var helt fantastisk utsikt (gick inte att fånga på bild), trevligt sällskap och äntligen lite träning. Det var en sjuk uppförsbacke, mina ben var döda efter den. Vi har även kollat på ett glasblåseri, ätit den godaste chokladen ever, kollat på film, sovit i samma rum som en orm och umgåtts.
 
Imorgon börjar tennisen, inte nervös alls faktiskt. Har liksom noll förväntningar på mig själv så det är skönt. På tisdag blir det förhoppningsvis att åka till en vattenland med Stephi, kul!! Om en vecka börjar skolan och rutiner, ska bli skönt det med. Hörde att Västerås börjar imorgon, lät som att några hade lite ångest över det haha. Stackars er...
 
Ha det bra och lycka till i skolan allihopa!
Här är alltså bilder från våran hike. Människorna ni ser är två av mina host sisters, Nina och Monika, och pop-pop aka morfar.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Det är så roligt med alla fina bilder. Jag kan ana mig till hur vackert det är. Behövde ni verkligen långärmat? Jag ska berätta om ormen för Pappa och även att du förmodligen kommer att slå honom i tennis nästa sommar. Det blir väl i alla fall målsättningen:)))

    2012-08-20 | 11:52:53
  • Mamma säger:

    Det är så roligt med alla fina bilder. Jag kan ana mig till hur vackert det är. Behövde ni verkligen långärmat? Jag ska berätta om ormen för Pappa och även att du förmodligen kommer att slå honom i tennis nästa sommar. Det blir väl i alla fall målsättningen:)))

    2012-08-20 | 11:52:54
  • Sanna säger:

    Vilka fina kort! Kul att du får börja spela tennis, är det några andra sporter på gång? Kom ihåg nu att intyga att du "aldrig har känt dig andfådd när du idrottat", hi, hi om du skall passera hälsokontrollen.
    Må så gott, kram Sanna

    2012-08-22 | 16:42:40

Kommentera inlägget här: