Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

EN VECKA KVAR

Kategori: Innan USA

Endast en vecka kvar nu, om sju dagar är jag i Paris vid den här tiden och ska snart lyfta mot New York. Helt sjukt!!! Känns som att det var nyss jag satt och jämförde organisationer, skrev på min ansökan och läste miljoner bloggar av alla som var utbytesstudenter 11/12. Kan inte fatta att det är jag som ska åka nu. Den här sista veckan hemma blir mest att försöka träffa alla man vill säga hejdå till, köpa de sista presenterna, ta kort på Västerås (turist i min egen stad...) och PACKA. Har lite panik inför just det där med packningen, hur får man ner sitt liv i EN resväska??!! Alla hejdån nästa vecka vill jag inte ens tänka på, kommer vara ett vrak! 
 
Nu kan jag börja räkna ner påriktigt.
   
Var på ambassaden och fixade mitt visum förra veckan så nu får jag bo i USA fram till 30 juni nästa år:)))
Fina mamma.
 
En av mina ruskigt fina Västeråsbilder.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: