Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

HEJHEJ

Kategori: I USA

Igår hade vi en liten fest för att välkomna mig och för att jag skulle få träffa lite folk från min skola. Det var jätteroligt och alla var jättesnälla så nu har jag lite folk att käka lunch med:)) Är fortfarande supernervös för det där med lunchen ändå...tänk om jag inte hittar nån att äta med. Är också nervös för att jag ska gå vilse, skolan är väldigt stor och det går 2500 på den som alla samtidigt ska gå från en lektion till en annan. Kommer vara trångt! Aja, det löser sig väl. Kommer jag vilse får jag skylla på att jag är utbytesstudent, det brukar funka.
 
Var på min första tennisträning igår! Det var riktigt roligt och alla var jättesnälla och sa att jag var duktig så tennisen ser jag fram emot. Det är olika nivåer i laget och det finns nybörjare precis som jag så är inte sämst iaf! Var en tjej där som har samma civics klass som jag så nu har jag en "kompis" där också. Haha, alla man träffar en gång kallar man för sin kompis...
 
Hoppas ni har det bra där hemma!
Lite såhär känner jag mig inför måndag...
Som ni ser har min "stil" helt förfallit. Om jag ens hade någon hemma, här går man runt i shorts och typ träningströja. Ej vackert.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Du är fortfarande världens sötaste! Oroa dig inte för skolan. Alla kommer tycka att det är jätteroligt att få hjälpa en bortkommen utbytesstudent. Det är bara att fråga sig fram.

    2012-08-24 | 23:29:27

Kommentera inlägget här: