Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

VANLIG DAG

Kategori: I USA

Hey!
Idag skulle jag ju börjat på tennis men det spöregnade så den blev inställd. Det var tråkigt och imorgon är det bara varsity tjejerna som ska spela match så då ska vi andra bara kolla på men förhoppningsvis på onsdag får jag börja! Efter den misslyckade tennisträningen åkte jag och Mom till vårat "riktiga" hus (vi bor i ett hyrhus just nu) och kollade runt lite. Vi kommer troligtvis flytta tillbaka dit någon gång i november. Efter det var jag tvungen att åka på nån hälsoundersökning där de kollade att jag inte kommer dö om jag deltar i någon sport...fick fylla i massa papper, svara på massa frågor och göra massa konstiga övningar/tester. När vi var klara med det åkte vi till en mall, köpte ett par nya shorts, de klarar dock inte heller skolreglerna...men men what to do, finns ju inga par som klarar de reglerna. Nu på kvällen har jag varit på The dark knight rises (batman) på en Imax theater med Jim, Stephi och Erin. En Imax är som en bio fast mycket större skärm, bättre ljud och bättre effekter. Det var riktigt coolt! Filmen var också grym. Nu ska jag kolla på film med hela familjen.
 
Hörs imorgon om jag har något vettigt att skriva!
Fett coola Millbrook-kläder

Kommentarer

  • Åsa Sandberg säger:

    Oh, vad roligt att läsa om allt som du upplever. Du är verkligen superbra på att uttrycka dig med inlevelse.
    Kram Åsa

    2012-08-22 | 10:25:32
  • Mamma säger:

    Millbrook volleyball?? Jag som trodde du spelade tennis. Njut av ledigheten och tänk på hur alla här hemma sitter uppe halva nätterna över kemi- och matteböcker. Och höst är det också.

    2012-08-22 | 21:45:18
  • agnes säger:

    vad är det för regler, klädvis alltså? :)

    2012-08-22 | 22:01:53
    Bloggadress: http://agnesnorman.blogg.se

Kommentera inlägget här: