Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

INSANITY

Kategori: I USA

Hejhej!
Tänkte mest berätta att jag och Sheila har börjat göra (ser du mamma, jag kan fortfarande mina dubbla supinum regler även fast jag skriver att jag ska "komma tillbaka till er") en träningsform som heter insanity. Korta men sjukt jobbiga pass. Jag går som om jag var minst 100 år idag och mina lår har inte känt sån här smärta på länge. På onsdag har vi möte med fotbollen och sen i januari drar försäsongen igång så jag måste bli in shape tills dess. Är galet nervös inför try-outs btw...ca 60 går på try-outs och bara 16 kommer med...bara hoppas att några bk-talanger sitter i sen i somras.
 
Nu ska jag plugga lite great gatsby, engelskaprov väntas imorgon, exciting värre.
Pusspuss.
Ha det!
Jag right this second.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: