Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

VETERANS DAY

Kategori: I USA

Ledig idag igen:)) November har ju ägt en så länge, minst en extra ledig dag varje vecka! Och nästa vecka är det thanksgiving så då är vi lediga ons, tors och fredag!! Wihooo.
Fast detta är vad jag roar mig med idag....
 
Kan berätta lite om min helg för att skjuta upp pluggandet haha. I fredags var jag och familjen på en symfoniorkester+cocktailparty i downtown. Det var väldigt fancy osv. Därifrån kom Grace och Elisabeth och hämtade upp mig och så åkte vi hem till Grace för ett PLL-maraton. Sov över där och sen på lördagen åkte vi till downtown Durham för frukost. Grace visade oss runt där och vi gick in i massa affärer där ingen av oss har råd med något. Efter det åkte vi till Southpoint(the biggest mall) och strosade runt och käka lunch. Sen åkte jag, Jim och Ingrid till Duke och kollade när de spelade en fotbollsmatch mot Loyola. Duke va grymma och vann med 7-0! Efter det mötte jag upp familjen för att käka middag på ett etiopiskt ställe. Rolig lördag var det!
 
Söndag började med promenad i 25 grader och sol, hehehe:))) Och resten skrev jag väl om igår. Nagelfix med Cara, rockband med Monika, skype med mamma och pappa och sen pizza och dö i soffan.
 
Nu väntar läxorna.....
Vi hörs!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: