Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

GRATTIS LOVISA!<3

Kategori: I USA

 
Grattis på födelsedagen min kära dagis/fotbolls/USA-kompis!
Helt ärligt skulle jag nog inte vara här idag om det inte vore för våra många timmar förra hösten med + och - listor, samtal till alla organisationer och prat efter fotbollsträningarna. Du är min bästa kompis och jag är så glad att vi fortfarande är lika tajta som när vi gick på dagis tillsammans. Det går inte att umgås med dig utan att skratta ihjäl sig minst halva tiden och våra skype-samtal slutar oftast med det också. På tal om våra skype-samtal så uppskattar jag dom så himla mycket, det är så skönt att prata med någon som man vet gör samma sak som en själv.
 
Hoppas du får en AWESOME första och sista fördelsedag i Clarksville och passa på och njut av fall break. Längtar tills vi får hälsa på varandra i januari!!
Kan du fatta att vi redan bott här i 2 månader?!? Känns både som vi har bott här hur länge som helst och att vi nyss kom hit.

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Vad fint Hedvig ❤

    2012-10-09 | 21:15:55
  • Lovisa säger:

    Åh tack Hedvig!<3 Så fint skrivet! Skulle nog förmodligen inte varit här utan dig heller, skulle nog inte klarat Paris!! Herregud vilken resa alltså! Men jag är så glad att jag har dig som förstår hur det är och att vi kan hjälpa varandra igenom den här upplevelsen! Och ja det är ju ganska fantastiskt hur länge vi känt varandra! Och jag längtar så mycket till januari!! Ska bli så kul!! <3

    Och ja det känns ju sjukt overkligt att vi varit här i 2 månader, länge men ändå så kort!!

    2012-10-10 | 05:25:58
    Bloggadress: http://lovisaintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: