Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

HAPPY HALLOWEEN

Kategori: I USA

Hej!
Idag är det teacher work-day vilket är precis som en studiedag så jag är ledig idag:D:D:D SKÖNT. Väldigt passande eftersom det är halloween idag också. Kvällen ska firas med fest hos Jim först och sen vidare till Franklin st med massa AFSare. Franklin st är gatan som går genom UNC campus och på halloween så stänger de av all trafik och så är det bara massa utklätt folk som "minglar" runt. Tror att det är nån slags parad också, det ska bli väldigt kul! Måste dock fixa en utklädnad innan kvällen som tål att det är lite kallt...får jobba på det idag. Och mamma, jag hade inte hunnit fixa någon utklädnad i söndags så det var därför jag var den tråkiga i vanliga kläder. Dagen idag började med sovmorgon och sen gick jag ut och sprang+körde styrka. Nu ska jag göra lite engelskaläxa(Huckleberry Finn) och chilla vidare.
 
Kan tillägga att stormen är helt förbi och idag är det soligt. Sprang tom i shorts. Vi har inte haft nå problem alls, inte värre än jobbigt svenskt höstväder iaf. Så no need to worry.
 
Hoppas ni får en trevlig dag!
<3
Rachel Ray's halloween-avsnitt som jag tittade på imorse. Hon gjorde hamburgare med deep-fried pommes dränkta i ost och gravy. Haha, amerikaner och deras mat...
Gosiga millbrookstrumpor.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: