Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

PÅ JOBBET

Kategori: I USA

Hejhej!
Just nu sitter jag på mitt nya "jobb". Passar Maggie, en väldigt lugn och trevlig hund. Ytterst ansträngande.
Hon ligger alltså och sover och jag bloggar/pluggar/dricker te/kollar på himym. Nice äre.
 
Har lite bilder från the state fair som ni ska få se sen. Ska tillbaka dit imorgon med Monika, då SKA jag prova krisby kreme burger!! Fast vägde mig idag och har gått upp 4 kg sen jag kom hit......hur är det ens möjligt med 4 kg på 2 och en halv månad??? Dör, dags och sluta äta som om jag tränade lika mycket som hemma. Annars rullar jag väl på planet i slutet av juni och det blir ju inte roligt för någon.
 
Btw. Stoffe, behöver du en stavningslektion? Jag är ganska säker på att det stavas ihjäl och inte i gäl. Haha, tack för kommentaren ändå! Jättekul när ni kommenterar!! Och vill jättegärna ha brev, så kul när man får något utöver ett fb-meddelande. (Lite marabou skulle också uppskattas av alla här...)
 
Ha det bra!

Kommentarer

  • Mama säger:

    Precis efter att samtalet bröts blev det 4-4. Häftigt va?

    2012-10-17 | 14:06:13

Kommentera inlägget här: