Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

POST-ARRIVAL ORIENTATION

Kategori: I USA

Hejhej!
Har haft en fantastisk helg med alla andra AFSare i east carolina. Det var alla utbytesstudenter, några amerikaner som har varit iväg tidgare år och folk som jobbar på AFS. Vi pratade massor, fick information, lekte lekar, dansade och åt. Vi bodde i några stugor mitt ute i skogen, värsta skräckfilmsstället men det va mysigt. Vi fick veta om allt som kommer hända under året, can't wait till New York resan i mars!! Vi kommer även ha halloweenfest där vi ska skära i pumpkins, åka till D.C och massa annat skoj. Vi hade väldigt kul iaf och jag älskade alla returnees, dom
har ju själva varit i samma situation och var hur snälla och roliga som helst. Speciellt en tjej som heter Grace, vi stannade uppe sist av alla och det var längesen jag skrattade så mycket. Ska åka med henne till nån affär som tydligen var bra också, det ska bli kul!
 
Nu är jag hur trött som helst, jag ligger väl back några veckors sömn...och inte blir det bättre för imorgon ska jag vara i skolan kl 7 för att göra ett test som jag missade förra veckan men det är bara att bita ihop. Det är något man verkligen får lära sig här borta, att bita ihop alltså, det gäller hemlängtan, skolan och trötthet.
 
Puss.
 
.
Alla utbytesstudenter i east NC.
Hela havet stormar/dancing chairs. Behöver jag ens säga vem som vann?

Kommentarer

  • agge säger:

    hahah krigarn

    2012-09-11 | 13:36:29

Kommentera inlägget här: