Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

TRÖTTER

Kategori: I USA

Hej!
Har inte skrivit nåt den här veckan men det har inte riktigt funnits något att skriva om. Veckan började med labor day, den dagen va nice. Vi åkte till ett poolparty och bara chillade hela dagen. Veckan fortsatte med att jag var sjuk, mindre nice, sen torsdag och fredag var bara vanliga skoldagar. Ikväll (fredag) åkte jag, Monika och Kevin till millbrooks footballgame och kikade lite, vi såg bara lite på slutet men det var kul. Det är homecoming om 2 veckor så då ska jag se hela matchen! Förresten lite fundersam över homecoming, ska man gå på dansen eller inte. Å ena sidan är det ju en typisk high school grej som kanske är kul men är det verkligen kul om man inte känner så många? Måste tänka lite på det.
 
I helgen är det post arrival orientation med alla AFSare i east carolina. Ska bli jättekul att lära känna alla andra men samtidigt är jag såååå trött efter skolan så skulle vara skönt med lite sovmorgon men nej imorgon går bilen 07.40. Gissar att vi ska prata massa och leka lekar. Kommer hem på söndag igen så då kanske jag har lite bilder eller annat skoj att visa.
 
Ha en bra helg allihopa!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Vilken tur att du blev frisk i tid till lägret. Hoppas ni får det riktigt roligt.

    2012-09-08 | 10:03:26

Kommentera inlägget här: