Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

SCOOOOORE

Kategori: I USA

Japp idag gjorde jag mitt första mål för millbrook! Med min nya position som top of the triangle eller attacking mid som det också kallas gjorde jag mål med ett skott från långt ifrån. Alla tjejer va så gulliga och ba "omg it's Hedvigs first american goal y'all". Jag gjorde även 2 assist och vi vann matchen men 3-1 så jag är mycket nöjd över dagens insatts. Och jag vet att ni vill se(eller iaf mamma) mer bilder från fotbollen men det är lite svårt att fota medan jag spelar men det är en som tar bilder under alla våra matcher och jag kommer få dem på avslutningen så då får ni se! 
 
Nu ska jag äta middag och "plugga". Ha det!
Så här ser planen ut genom ett stängsel iaf haha....

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    Yey! Good job! hahahah fotografen :'D

    2013-04-16 | 03:54:03
    Bloggadress: http://lovisaintheus.blogg.se/
  • Pappa säger:

    Hej Hedvig
    Kul at du även har blivit målgörare. Extra kul när du var borta förra matchen och då fick laget stryk. Ett mål och två assist måste visa hur viktig du är för laget.
    Har ni pratat något om Boston händelsen idag i skolan?
    Sannolikt kommer detta att göra inresan något långsammare till USA.
    Kram Papsen

    2013-04-16 | 10:31:23
  • Sanna säger:

    Grattis till både mål och assist, jätte skoj!

    2013-04-16 | 14:05:48
  • Mr Hemlig säger:

    Grattis, va kul :)
    Som sagt du är en bra ambassadör för Sverige på flera sätt!

    2013-04-17 | 20:13:38
  • Berit Pettersson säger:

    Yes kanske en ny MARTA på G.

    2013-04-18 | 11:12:45
  • Christoffer säger:

    Bra jobbat Hedda /Nu säger du till Coachen att du vill ha C bindeln och ta alla frisparkar jag vet att du kan. Puss o kram kör så det ryker !

    2013-04-18 | 21:13:39

Kommentera inlägget här: