Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

FRENCH

Kategori: I USA

Sitter på franskalektion med en sub som inte kan franska. En timme kvar, kämpa Hedvig.

Igår vann vi mot våra rivaler med 1-0 så det ägde ju. Jag spelade ytterforward, jag börjar undra om jag suger överallt eller om jag är så bra så jag klarar av vad som helst....får hoppas på det sistnämnda.

Nu ska jag försöka lyssna på killen som säger bonjouuuur guys och undrar vad question heter på franska.
Snart spring break!!!!!!

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Bra spelare är mångsidiga!

    2013-03-27 | 12:55:07
  • mamma säger:

    Hahahaha
    Fråga läraren var accident och important heter på franska också....
    Såklart att det är för att du är så bra som du får spela överallt:)

    2013-03-27 | 14:54:18
  • Christoffer säger:

    Förmodligen är du den smartaste spelaren i laget och våga vara lite ego / ta alla lägen coooooola Hedda ;)

    2013-03-27 | 19:57:33

Kommentera inlägget här: