Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

PROM DRESS

Kategori: I USA

Heeeeeej.
Igår träffade jag några av tjejerna som jag ska va med i NY och så bestämde vi lite vad vi ska ha för oss där. Vi kom fram till Broadway show, central park, 5th avenue, shopping, friends-huset(mitt förslag hehe), times square, statue of liberty osv osv. De vanliga NY sakerna alltså. Men! Efter det lilla planerandet åkte jag, Elsa och Grace, som förövrigt fyller 20 idag, grattis grattis till henne, vidare till the mall. Vi provade prom dresses och jag hittade en! Här får ni lite bilder på den:
Bild 1 är hur jag har tänk att jag ska ha den och bild 3 är hur den egentligen är. Bild 2 är bara mitt och Grace internskämt med the casual fish. Jag är iaf jättenöjd med köpet!
Efter prom dress-handlandet kände vi att det va dags för lite luch/middag.
Bästa restaurangen för att man får kritor att måla på borden med.
 
Sen åkte Elsa hem och jag och Grace åkte hem till mig för lite Sverigeplanerande. Vi upptäckte att hon kommer vara hos mig när det är power meet.....kul att västerås får visa en mindre död sida iaf men så särskilt svensk kommer det väl inte vara.
 
Nu ska jag titta på det 29876 avsnittet av girls för den här helgen.
Puss och kram!

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Hej Hedvig
    Kul att det verkar gå bra med fotbollen.
    Du blir en riktig knockout i klänningen!
    Hoppas att ni spelar bra och vinner första matchen. Mittmitt där har du chansen att styra spelet och kanske t o m score some goals.
    Lyckat till med planering av NY resan och allt annat som sker.
    Många kramar Pappsen

    2013-03-03 | 17:40:55
  • Berit Pettersson säger:

    Balens drottning ! Ursnygg. skönt att jag inte behöver sy en balklänning till dig. Det räcker att brodera som jag gör nu. Axel spelade i kväll de förlorade men Axel jobbade bra. Kram

    2013-03-04 | 22:11:58

Kommentera inlägget här: