Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

RICHMOND

Kategori: I USA

Tänkte visa lite vad jag hade för mig förra helgen! Jag mötte ju upp Grace efter skolan och så åkte vi till Richmond, VA. Vi hälsade på hennes gamla college och träffade några av hennes kompisar.
Här är vi på ett froyo-ställe. Vi strosade runt på en jättefin gata där det var fransk filmfestival.
Tyckte denna var lite rolig. Det är btw ganska vanligt här att folk har sina egna skyltar.
Sen var det dags att åka hem igen, kommer sakna vänner med körkort och egen bil som en självklarhet! Så mycket lättare att göra spontanresor då. Det var iaf storm när vi åkte hem så vi lyssnade på country och drömde oss bort till sommaren istället.
När vi kom hem igen så åkte vi förbi Southpoint (the best mall here) och så köpte jag sperry's. Grace tycker att jag håller på att förvandlas till en southern belle, kolla bara håret liksom.
 
Imorgon ska jag på hot yoga med Grace, träffa Cara och packa inför CALIFORNIAAAAA som är på lördag. Kuljul.
Glad Påsk människor!
En riktigt happy camper.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Jättefina skor!!

    2013-03-29 | 13:33:25

Kommentera inlägget här: