Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

B-DAY (FÖRLÅT FÖR PAUS)

Kategori: I USA

(Det här skulle ha kommit upp I onsdags med det funkade visst inte)

 

Hejhej! Igår var det Monikas födelsedag så det skulle ju självklart firas. Vi åt god middag, lite tårta och hade presentöppning. Ja, det vanliga alltså.

Idag är det onsdag och imorgon åker jag till DC! Tänk vad snabbt veckorna går. Jag stannar till söndag och jag ska försöka hinna med de klassiska dc sakerna, lite häng med mina utbyteskompisar och träffa mamma och pappa igen. Mycket roligt ska det bli. En annan sjuuuukt rolig spontan grej som jag gjorde igår var att boka en resa till Florida i juni. Jag ska följa med Lovisa och hennes värdfamilj dit i en vecka, naaajs. Jag är taggad till tusen! Ha en bra vecka och njut av er ledighet!

Hejdå<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: