Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

1212121212121212121212

Kategori: I USA

 
Idag måste man ju nästan skriva bara för att det är så oerhört många 12or och för att jag fick lite klagomål hehe. Har inget speciellt att säga egentligen. Kan berätta att både familjen och farmor och farfars paket har kommit. Tack x1000 för dem<3 Ska dock inte öppna förns på julafton/dagen. Annars kommer Sheila hem inatt. Hon pluggar på college i California men kommer hem på jullov nu. Det ska bli roligt att träffa henne igen, har ju inte sett henne sen min första vecka här. Sjukt vad tiden springer iväg nu förresten. Åker ju snart hem??!! Nä, inte riktigt men känns som att jag helt plötsligt kommer sitta där på planet till Sverige och undra var mitt år tog vägen.
 
Och har hört att det är lite kämpigt i skolan haha...här chillar jag vidare. Har nästan helt tagit bort plugg från mina dagsplaner nu. Kommer hem och läser några sidor i en bok sen är jag finito. Ganska skönt men skulle tröttna på det här i längden. I januari börjar mina nya klasser och jag tror att jag kommer ha betydligt mycket mer plugg då men blir det för mycket ´kan jag alltid droppa en klass och ta "foods" eller något annat lekämne.
 
Alltså åh, måste berätta om vad Ms. Walker, min civicslärare, sa efter mina redovisningar förra veckan. Hon ba "I'm proud to know you." Och så sa hon massa om hur modig jag var som lämnade allt när jag bara var 16 år och kom hit och bor med en familj som jag aldrig hade träffat innan jag kom hit osv. Bästa läraren.<3
 
Nu ska jag sova. Just det, glad lucia allihopa. 11 dagar till julafton:)))
Puss och kram.
Ganska sad bild men faktiskt sant.

Kommentarer

  • Berit Pettersson säger:

    Kära Hedvig Jag blir så stolt och rörd att du får så mycket beröm för dina insatser i skolan. Farfar och jag ser nu på ett lucia program för oss är du vår lilla Lucia och vi tänker på dig och gläds åt att du får så fin gemenskap med din familj Glad luciadag varma kramar farmor o farfar

    2012-12-13 | 07:57:08
  • Nelly säger:

    Du är bäst!! MISS YOU

    2012-12-13 | 23:04:03
  • Mormor säger:

    Kära Hedvig! Jag vill bara meddela att jag i dag har postat ett brev till dig. Sen och försumlig har jag varit, och om det inte hinner fram till jul så vet du i alla fall att det kommer så småningom. Jag håller med din farmor och farfar i allt beröm.
    KRAM

    2012-12-14 | 10:36:08

Kommentera inlägget här: