Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

SHOPPING

Kategori: I USA

Hey!
 
Idag during my civics class pratade vi lite om skjutningen som var i fredags. Helt insane hur sånt kan hända. Vi kommer troligtvis ha en träningsdag där vi får träna på hur vi ska göra om det skulle hända på Millbrook. Det har även börjat prata om att de ska bygga ett stort stängsel runt hela skolan och att de bara ska ha en ingång så att de kan ha koll på vilka som kommer in. Fick även höra att Texas funderar på att göra det lagligt att ha med sitt vapen (om man har licens) till skolan som protection, mest läskigt tycker jag.
 
Ska avsluta med något lite gladare så kan berätta att idag efter skolan åkte jag och Sasha till the mall för lite shopping. Jag köpte en aaaamazing väska och lite grejer från VS. Jag kom nyss hem och vi har precis käkat middag och nu blir det uppsatsskrivning resten av kvällen...en character analysis av George Milton och Huckleberry Finn ska det bli.
 
Värst va mycket engelska jag blandade in i det här inlägget men så blir det när man bott här i 4 och en halv månad.
 
Kram!
Jag och Sasha idag<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: