Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

GRATULERAR PAPPSEN<3

Kategori: I USA

 
Grattis på 50-årsdagen bästa pappa!!
 
Du är den bästa pappan man kan önska sig och det känns jättekonstigt att jag inte är där och firar dig på din 50-årsdag. Saknar dig massor och längtar tills du och mamma kommer hit i maj! Hoppas du hade en jätterolig fest och en skön födelsedag och att du blev glad för presenten.
Älskar dig!
Fin bild på mamma och pappa från kvällen innan jag åkte hit. Vilket btw nog var det bästa beslutet jag någonsin har tagit.
 
 
Saknar till och med nästan dina kittlingsattacker (men bara nästan).
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    <3<3<3 Puss på dig

    2012-10-01 | 07:38:53
  • Pappa säger:

    Hej Hedvig
    Det var en jättebra present som jag kommer att ha mycket glädje av framöver. Saknar dig också men är jätteglad att du får vara med om detta år. Tänk vad många nya vänner du kommer att ha ifrån olika länder.
    Det är rikedom som du säkert kommer att uppskatta när du blir lika gammal som jag.
    Många kramar från din 50 åriga far.

    2012-10-01 | 11:34:54

Kommentera inlägget här: