Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

NC STATE FAIR

Kategori: I USA

 
Hello everyone!
Är galet stolt över mig själv efter ikväll. Jag, lillan, åkte fritt fall två gånger utan att ens känna att jag ville dö påvägen upp. Konstigt hur jag faktiskt känner att jag klarar allt efter att ha vågat komma hit och lämna allt i Sverige. Klyschigt men sant.
 
Anyways så har jag varit på the state fair två gånger nu och det är awesome. Provade the krisby kreme burger idag......eller jag och Monika köpte en tillsammans och konstaterade efter två tuggor att det var vidrigt. TIPS: KÖP EJ. Här får ni lite bilder istället:
 
 
Mmmmm deep fried oreos.
Ryssland, Sverige, Norge.
Fina Sasha.
Grace och jag.
Efter the fair åkte vi och åt middag på ett typ thanksgiving ställe, alltså stuffing<3 Sen åkte vi vidare till starbucks och köpte lite kaffe, alltså pumpkin spice latte<3 Älskar hösten här. Alla träden är så fina, det är som svenska sommar under dagarna och sen lite kallt på kvällen så att det ändå är okej att vara inne och mysa haha.
Denna bilden är från ikväll när jag åkte fritt fall:)))))
 
Imorgon åker jag tillbaka till Asheville. Är kvar där till söndag. Vi ska hitta på massa roliga saker som till exempel en zipline tour i bergen, excited är jag. Ska bli kul att träffa Nina igen också! (Och skönt att slippa skolan torsdag+fredag hehe)
 
Take care!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Modigt tjejen!! Både att åka fritt fall och att prova så mycket mat som låter allt annat än gott. Vad sägs om ett äpple eller en grönsak?

    2012-10-18 | 07:30:33

Kommentera inlägget här: