Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

MYRTLE BEACH #1

Kategori: I USA

Här får ni några av bilderna som jag tog i helgen:
Jag, Sasha och Alyssa (Sashas host-sister) i bilen påväg dit.
 
:)))
Åååå SC<3
PRESSA
<3 (Ser ni hur jag representerar Sverige med min bikini??)
Flyga drake hann jag också med, svårt som attan btw.
Gömmer mig bakom Sashas kamera.
Alltså ser ni hur fint det är?? Jag var helt lyrisk.
Skulle mest visa denna roliga sak som hände. Ser ni den vita fläcken i min panna? Iaf så är det resultatet av någon som var lite för snabb när hon satte på sig solskyddsfaktor....tur att jag hade en till dag på mig att sola bort det.
Fint.
Plask, plask.
Solnedgång från balkongen.
 
 
 
Ni ska få dom roligare bilderna senare när jag kan få dom. Men alltså var alldeles kär i att vara utbytesstudent i helgen. Det var ju som att åka "utomlands" över helgen. När jag säger utomlands menar jag sommarsemester till Spanien/Grekland/Turkiet/Kroatien osv. Ni vet, strand, sol, bad, palmer.
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Idag var jag ju på crabtree med Agnes. Vi hade jättekul och tror inte vi var tysta en sekund på hela dagen. Älskar att prata med folk som man har så mycket gemensamt med. Vi kommer säkert ses massa mer gånger!
 
Juste! Hände en sjuk grej nyss. Jag kollade vädret inför imorgon och det ska bli 29 grader och sol och jag ba åh nej, då kan jag inte ha mina svarta jeans:(((. Blir nästan lite rädd för mig själv haha. Bör ju njuta av detta!!
 
Imorgon ska jag få tillbaka min första uppsats från engelskan, är lite nervös. Spelar ju ingen roll vad jag får men jag vill helst inte faila. Bara att hoppas på det bästa. Annars är det en vanlig dag, tennismatch mot varsity efter skolan.
 
Och klassen, vad fina alla blev på skolfotot! Hoppas inte Rudbeck mördar er allt för mycket.
 
Ha det bra, saknar er allihopa!
 
 

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Stackars dig som inte kan ha de svarta jeansen!
    OBS ironi!
    Eftersom dina helger verkar bra mycket mer än fantastiska så får du väl stå ut med skolan ett tag till. Det är nämligen så att"Plötsligt händer något" bra och du får vänner där också. Du kan inte undgå det så trevlig som du är. Kram!

    2012-09-27 | 09:36:02
  • Mamma säger:

    Kan inte låta bli en liten språkgrej: Juste - betyder det schysst eller just det. Oklart:)

    2012-09-27 | 14:11:05
  • Mamma säger:

    Kan inte låta bli en liten språkgrej: Juste - betyder det schysst eller just det. Oklart:)

    2012-09-27 | 14:11:06
  • linnea säger:

    gillar bikinin men "heja sverige, mera mål"- solbrillorna fattas ju, de hade gjort din look komplett :p så roligt att se att du har det bra vännen, saknar DIG. dags för en TG-skype snart kanske? pusssss

    2012-09-27 | 19:35:20

Kommentera inlägget här: