Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

WILMINGTON

Kategori: I USA

Hejhej!
I söndags åkte jag och min fina värdfamilj till Wilmington.
Vi började med att käka lunch vid ån.
Sen straaanden!! Det var grymt. Vågorna var sjukt höga och det var riktigt varmt i vattnet, till och med du mamma hade kunnat bada länge. Kände mig lite som någon i "Blue water high" haha.
Monika. Btw, ser det inte lite ut som i Dear John?


Om jag ska fortsätta på filmspåret kan jag berätta att de spelade in en ny Nicholas Sparks film vid gränden som ni ser bakom oss. Det var även i Wilmington som Oth spelades in, jag såg bland annat den kända basketplanen.
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I helgen blir det en till beach trip men denna gången med Sasha och hennes värdfamilj! Vet inte riktigt var men någonstans i SC iaf. Imorgon är det pictureday, äntligen..... Skönt att få det överstökat. Nu ska jag skriva en uppsats om ett supreme court case.
Vi hörs!
 
P.S. Jag har inte fått ditt paket än mamma.
 
 

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Hej Hedvig
    Fantastiskt vad mycket du får vara med om och se. Här börjar hösten verkligen närma sig och de har varnat för frost senare i veckan. Jag skulle definitivt föredra den höst som du upplever. Hoppas att allt är bra och att du tränar med tanke på hur kosthållningen ser ut.
    Kram Pappa

    2012-09-19 | 07:30:41
  • Nelly säger:

    Men åååååååå skämtar du, jag vill också!! Hade typ svimmat om jag var där dom spela in One tree hill :'( Tog du inga kort när du var där?! Haha du måste berätta DETALJERAT sen!

    2012-09-19 | 07:38:01
  • Matilda Odén säger:

    omg fett likt dear john Hedvig!
    One tree hill är min favorit serie! fanns Karens café? haha jag och en av mina kompisar prata just om vart de spela in oth och undra just om Karens café fanns ;)
    hoppas du har det bra där borta i USA kram Matilda

    2012-09-19 | 20:53:03

Kommentera inlägget här: