Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

TJA

Kategori: I USA

Skolan rullar på som vanligt. Vädret är nice, som perfekt svensk vår, 16 grader och sol. Jag hade fotboll idag efter skolan, sprints, styrka och fotboll blev det idag. En vecka till try-outs...............Så här fint representerade jag min favoritskola iaf:
Haha, svettig och mysig.
Annars är det en helt vanlig tisdag. Spenderar kvällen med att plugga till mitt U.S. History prov imorgon och vara hundvakt, fun stuff. Jag skypade med Agnes igår btw och då bad hon mig prata lite engelska och jag låter tydligen som en riktig liten high school-bitch. Om jag ska ta det positivt för att jag faktiskt låter Amerikansk eller negativt för att jag inte har någon fin skolengelska har jag inte riktigt bestämt mig för. Ganska tråkig dag idag måste jag säga men det måste väl finnas någon slags vardag för att man ska uppskatta det roliga. Ooooooch jag behöver inte vänta så länge till på något roligt för titta vad min nedräknare visar idag:
Så när ni läser det här är det nere på ensiffrigt, woop woop. Hur jag känner=:D :D :D
Det är väl såhär det alltid är:
För hörrni, vi går ju faktiskt mot sommar. Och sommar iår för mig betyder familj, vänner, vaniljyoghurt, min säng, cykla, handboll, chips och dipp, fika och alla andra alldeles lagom saker. Men först har jag 5 månader kvar här som jag såklart ska ta vara på. För sen blir det ju inge USA på ett tag. Och jag har ju en hel del grymma saker att göra här innan jag kan fortsätta med mitt svenssonliv.
Svider ändå lite att detta inte är min view(svenska ordet??!!) längre:
Men! Om ca tre veckor bär det av mot West Virginia för några till dagar med skidåkning. Jag har lovat att hjälpa Monika lite, får se om vi håller oss till de upplåsbara djuren i barnbackarna eller om det blir något svart åk. Time will tell. Nej ni, nu måste jag plugga. Eller ah, "plugga" om vi ska va helt ärliga.
Hope you´re having an amazing week som de så fint säger på Millbrooks morgonnyheter.
HUUUUUUGS<3
 
 

Kommentarer

  • AGNES säger:

    "UUMHM like my teacher gave me like a bunch of stuff to do, oh my gooood"

    2013-02-06 | 15:44:38

Kommentera inlägget här: