Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

WINTERGREEN

Kategori: I USA

 
Hej!
I helgen var jag ju som sagt och åkte skidor. Det såg ut lite såhär:
Vilket resulterade i att mitt ansikte numera ser ut som den här mannen:
Idag har jag varit i skolan och haft fotboll (skräll). Coach Black mördade våra ben lite så tvivlar på att jag kommer ur sängen imorgon. Imorgon väntar franskaprov och u.s. history redovisning. Vi har börjat med civil war och jag känner mig inte som den vassaste kniven i lådan. Fast min lärare tar det lite lugnt med mig och säger att jag inte behöver svara på frågor för att "jag är ju faktiskt från ett annat land". Ska även börja forma till ett ansikte på min clay rattle i sculpture...ser det ut som nåt annat än en grönsak blir jag nöjd. Just det! Om ni vill höra lite high school drama kan jag berätta att en kille blev hämtad av polisen mitt i min scupture class idag. Vet inte varför men han betedde sig jättekonstigt hela lektionen innan så nån anledning finns det säkert. Det var dagens uppdatering. Hoppas alla barn där hemma har ett niceigt lov, lite avundsjuk måste jag medge att jag är på alla era insta-bilder...
Hej hopp!
Lite mer bilder från helgen:
Måste bli bättre på att ta kort! Toalettspegelbilder duger ju inte.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Skriv vad dina lärare heter. Och visa gärna en bild på ditt orangea ansikte:)

    2013-02-26 | 10:21:55

Kommentera inlägget här: