Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

ASPEN 2013

Kategori: I USA

 
Då var det dags. Imorgon 9.30 går mitt flyg mot Denver, Colorado. Sen väntar 4 timmar buss mot Aspen. Herremingud, måste sansa mig. Är sååååååååå taggad. Jävlar vad roligt det ska bli med snö, skidåkning och förhoppningsvis lite googles-bränna. Jag ska alltså dit med Sasha och hennes värdfamilj och vi stannar en vecka. AAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
Har lyckats låna ihop lite skidkläder.
Drömmen right there.
Har jag tur blir det lite x-games också.
 
Jag kommer ha datorn med mig så ni kanske får nån uppdatering från väst. Annars kolla på min instagram(hehe reklam), där kommer jag lägga upp bilder!
Ha en grym vecka, det tänker jag iaf ha!
<3
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Vi blir otroligt avundsjuka på dig. Pappa ska till Sälen nästa helg men det känns inte riktigt som samma sak;)Fast det är klart, Gustavsbacken är ju rätt lång....
    Tack för uppmaningen att följa dig på Instagram men det går inte för vem som helst, typ mig. Det står att kontot är privat:(

    2013-01-26 | 07:32:51
  • Sanna säger:

    Trevlig resa! Lägg in mycket bilder sen, så kul att se!

    2013-01-26 | 10:47:20
  • Berit Pettersson säger:

    Njut av snön. Här är vi trötta på den och längtar efter våren. Vi åker till Lanzarote på fredag så det blir lite sol och värme. Visa att du är en hejare på att åka i backarna! Kram Farmor

    2013-01-27 | 11:14:40
  • Anonym säger:

    får ta på mig mammarollen. HA HJÄLM HEDVIG ANNARS KAN JAG INTE SLAPPNA AV! Helst armbågsskydd, knäskydd, ryggskydd, nackkrage osv. också. <3

    2013-01-28 | 11:51:32

Kommentera inlägget här: