Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

SISTA SKOLDAGEN

Kategori:

Inte riktigt kanske men sista med dessa klasser. Igår sprang jag nog mer än vad jag har gjort i hela mitt liv. Jag var redo att säga upp mig från livet igår kväll men idag är det bra igen! Ikväll ska jag packa för Afs-lägret i helgen och sova. I helgen ska det bli 73 degrees alltså ca 25 grader och sol. Gaaah, annorlunda födelsedagsväder. Ska bli kul att hänga med grace och alla utbytesstudenter i helgen, måste dock hålla en presentation om Sverige imorgon...ska mest prata om midsommar och kräftskivor osv, ingen vill väl lyssna på en Wikipedia-föreläsning.

Just nu sitter jag på min civicslektion men vi gör ingenting, eller vi är supposed to plugga inför finals men i got this så jag är lugn. Snart ska jag åka nya bussen för andra gången. Första gången åkte jag fel så mom fick komma och hämta upp mig men men sånt som händer i guess;)

Ni får se bilder på hur fint raleigh va imorse genom bilrutan och så kom jag på att ni knappt har sett några av mina kompisar här så här har ni Savannah och en inte allt för pigg Marisa.
Puss!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    I love the way du skriver nuförtiden. Kan du åka buss nu? Det blir väl lite mer frihetskänsla. Keep on runnin' Ses i cyberrymden på måndag. Puss

    2013-01-12 | 10:30:24
  • Fam Odén i Sweden säger:

    Ett stort Grattis i efterskott, hoppas du hade en bra födelsedag!
    Kram Sanna, Niclas, Matilda & Maja

    2013-01-14 | 17:43:50

Kommentera inlägget här: