Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

SOCCER BANQUET

Kategori: I USA

I måndags hade vi soccer banquet som alltså är en avslutning för säsongen.
Här är hela mitt lag och våran assisterande coach Ellis. Vi fick personliga cupcakes med våra nummer på. Det bjöds på mat och så fick vi se bilder från säsongen. Det var sååå kul att träffa alla igen, lätt höjdpunkten med high school!
Sen gick vi in till the auditorium och där var det prisutdelning och tacksägande.
Hedvig från "the mighty country of Sweden", som mina coacher säger, och min kompis Marissa fick coach's awars. Sicken ära.
Jag med några tjejer från laget. Kommer sakna dem!!
Bästa coach Black skulle det ju såklart tas kort med.
Efteråt tog jag kort med vår lilla wildcat också. Här ser ni lite hur det ser ut inuti min skola också(som jag var i för sista gången idag).
Ove som man är så köpte jag inte lagbilden med jag tog kort på ett.
Sen fick vi en dvd med massa actionbilder från alla matcher också. Jättekul men fan va ful man är när man spelar fotboll asså....
 
Jag önskar att hela mitt lag kunde följa med hem och fortsätta spela med mig men jag får helt enkelt följa deras säsong via datorn nästa år. Så himla söta och snälla tjejer och jag är sjukt glad att jag fick spela med dem i år. Det va det.
.

Kommentarer

  • Mama säger:

    Känns extra kul att jag faktiskt har träffat coach Black. Grattis till priset!

    2013-06-05 | 09:15:31

Kommentera inlägget här: