Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

VÄRLDENS BÄSTA BESÖK

Kategori: I USA

Hej på er!
Jag har inte bloggat på några dagar pga att mina föräldrar kom hit till Raleigh. I fredags kom de och hämtade mig från skolan och då var det ju såklart gråtkalas och många kramar. Jag visade runt och sen så åkte vi hem. Helgen har bestått av att visa runt här och visa mitt vanliga amerikanska liv. På lördagen hade vi även en middag där vi hade bjudit in massa folk som jag känner. Det har varit en jättemysig, rolig och betydelsefull helg och jag är så himla glad att de kom hit.
Jag tog typ inga bilder men det gjorde andra så ni kanske får se lite senare. Här är iaf jag tillsammans med finaste mamma efter nio månader.
 
På torsdag åker jag till DC med AFS och då har vi sån tur att då är mamma och pappa där också så jag får träffa dem igen! Och sen är det ju bara några veckor kvar innan jag kommer hem så nu är det helt lugnt med saknad, men längtan finns kvar. Jag känner mig faktiskt ganska redo att åka hem men först ska jag ju såklart ta vara på min sista tid här.
Vi höres!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: