Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

FLORIDA #2

Kategori: I USA

 
 
And we're back. På onsdagen var det dags för en heldag på tha beach.
Solen brände och trots spf 80 brände jag ryggen....men havet var som ett badkar och vi spelade volleyboll och hade det skönt så inget klagande. På bilderna ser ni Jen, Lovisas snälla host mom, och hennes host lillasyster Kenzi.
Hahah pretty much the same right.
Torsdagen bestod av besök på Bush gardens waterpark. Vi spenderade 12 h där och mestadels i vattnet/på olika tubes så jag tog ju inga bilder. Riktigt roligt var det iaf. Vi avslutade det hela med beach-volleyboll i solnedgången. TEAM SACRIFICE.
Science museum. Blåsbilden var ett rum där man gick in och så fick man uppleva en tornado. Jag var påväg att tappa min mobil så hårt blåste det. Glasögonen som Lovisa har på sig är ett par som gjorde att man var "full" och så skulle man se hur bra man kunde köra.
Elian och Lovisa innan lunch.
Jag och söta Kenzi innan en BBQ som vi hade i en park i närheten. Sötaste ungen!
Riktigt härlig resa och jag har massa som jag inte ens har bilder på men jag är så tacksam för att jag fick följa med dem. Och så har man ju fått en stadig bränna också;)
Sista veckan i Raleigh är det fullt upp som vanligt. Jag ska shoppa, åka till Asheville, på ett lake-party och packa så vi får se hur mycket jag skriver här. Instagrammar nog mer. Packningen var det ja....ojojoj hur ska det gå....
Idag är det fathersday in the US så jag ska gå och umgås med min host dad.
Allt närmar sig med stormsteg...
Vi ses snart!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: