Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

BOWLING

Kategori: I USA

 
Hejhejhallå!
Igår var det en fantastisk dag. Tänkte visa med lite bilder.
Den började ju såklart med skola så ja det kanske inte var så fantastisk men här ser ni iaf början på mitt final Project i sculpture. Jag gör om en bok till nåt som jag ännu inte vet vad.
Sen efter jag hade kämpat mig hem från skolan i 32 grader Celsius la jag mig ute för att jobba på brännan lite.
Efter nån timme åkte jag hem till Anna för att vi skulle nämligen ut och käka+bowla med svennarna i Raleigh. Och ja, här är en bild på oss.
Agnes.
Annie, Anna, Agnes och jag. (Vi bygger bara på fördomarna om att alla svenska tjejer är blonda och blåögda litegrann....)
Haha....pose....men här är jag och Tony.
Tony är cool.
Sen hängde vi ute. Gash vad jag kommer sakna dom här varma kvällarna. Att det är nästan 30 grader sent på kvällen också, att aldrig behöva "ta med en extra tröja ifall det blir kallt". Vi hade iaf sjukt roligt och vi pratade igenom typ allt som pågår just nu. 5/5 toasters på denna kväll!
 
Nu måste jag SKYNDA mig för jag ska iväg på end of stay-orientation med AFS.
Just det. HEJA SVERIGE ikväll.
Puss och kram!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: