Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

CHARLESTON

Kategori: I USA

Hejhej!
Tänkte bara skriva ett kort inlägg och berätta att jag ska till Charleston SC imorgon! Really excited!! Ska dit med Jim(en AFS-kille), hans dotter som ska börja college där och deras utbytesstudent från Tyskland. Ska vara där onsdag till fredag och ser verkligen fram emot det. Dock sa Mom att det var ännu varmare och fuktigare där så kommer väl smälta bort...
 
Just nu sitter jag i soffan och fyller i papper för att få sporta på skolan. Måste svara på om jag någonsin har skadat mig på något sätt och förklara utförligt så är en del att fylla i. Om ett tag ska jag och Sheila gå till poolen tror jag, annars vet jag inte så mycket vad som händer idag. Yogan igår var hmmm speciell haha men jätterolig, den handlade om att man skulle följa sin inre "pranta" eller något sånt. På slutet satt vi och oooommmmm:ade och sa "peace, peace, peace". Men det man gjorde var faktiskt ganska jobbigt men ändå skönt så jag tror det blir fles yoga calsses.
 
Ha det bra!
Tre bilder på Charleston.
 
Här är jag och en av våra hundar biscut. Ser ut som att jag stryper henne men lovar att jag inte gör det! Hon är bara en valp och såååå söt.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Vilka bilder. Ser härligt ut.

    2012-08-14 | 22:08:34
  • Pappi säger:

    Det är med viss avundsjuka man läser din blogg och tittar på bilder på var du ska. Skönt att allt verkar bra och att du trivs. Jag ska träffa två AFS studenter den 27 aug som ska vara på Ru under detta år. Odéns tjej ska gå på Ru. Ha det bra. Kram pappa

    2012-08-14 | 22:13:11
  • nelly säger:

    Hahahha dör, "ser ut som att jag stryper henne men LOVAR att jag inte gör det"! Roooligt med Charleston, håller med din pappa: MAN BLIR AVIS.

    2012-08-14 | 22:30:33
    Bloggadress: http://nellzi.devote.se
  • Mr Hemlig säger:

    Fina bilder, kul att se att du har det bra.
    Som sagt det kommer bli succé :)

    2012-08-15 | 21:33:15
  • Lovisa säger:

    Haha cutie pie puppy! Mina puppies är dock lite äldre, fick typ släpa dom sista biten när jag och Elian var på en walk....
    (Nu har du fått himla många kommentarer av mig, så förväntar mig några tillbaka;) )

    2012-08-16 | 04:28:10
    Bloggadress: http://lovisaintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: