Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

CHRISTMAS LIGHTS

Kategori: I USA

 
Hejhej!
Jag kom precis tillbaka efter en promenad i mitt område, jag tog med mig kameran för att jag tänkte visa er lite hur amerikanarna lyser upp deras hus nu i december. Here we go.
Börjar med en extremt dålig bild men här är iaf ett väldigt blått hus, Monika trodde att de var judar.
Populär att ha renar i trädgården. Lite läskiga är de när de rör sig...
Tre faktiskt ganska fina hus.
Lite mer crazy ones.
Men nu till det värsta/bästa av dem alla:
 
ALLTSÅ. Det är sjukare i verkligheten för att det blinkar och flyger saker osv.
 
Jaja, det finns andra hus som är värre men orkade inte gå så långt. Vissa går verkligen all in med det här. Imorgon är det fredag och i helgen väntas AFS holiday party och julbak bland annat.
Hoppas ni har det bra!
<3
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det är tur vi har Earth Hour i mars, som kompensation för denna elförbrukning, hi hi

    2012-12-07 | 16:31:54
  • Lovisa säger:

    Vi har ett väldigt blått hus haha, och de läskiga renarna som rör sig ;)

    2012-12-07 | 22:29:12
    Bloggadress: http://lovisaintheus.blogg.se/
  • Mamma säger:

    Och jag som inte ens fått slingan på balkongen att fungera. Tur att vi inte bor på din gata.

    2012-12-08 | 08:08:21
  • Nelly säger:

    Hahahahah "det är sjukare i verkligheten för det blinkar och flyger saker" :')

    2012-12-13 | 23:08:51

Kommentera inlägget här: