Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

VIRGINIA

Kategori: I USA

Hejhej!
Vet att jag är sveriges sämsta bloggare nu men men. I helgen åkte vi till Virginia för att träffa lite släkt. Vi skulle egentligen till maryland också men magsjuka (inte vår familj) ställde in det. Vi lekte med alla små kusiner och körde white elephant, det är ett julklappsspel där man kan ta från varandra osv.

Idag är det ju nyårsafton, wohoo 2013. Sen börjar jag skolan på onsdag....men det mest exciting som händer nu är att vi även flyttar denna vecka! Så veckan kommer bestå av att packa och flytta och så har jag min första fotbollsträning på torsdag. Nervös som attan.

Jag ska skriva julinlägget så fort jag får bilderna men det verkar inte gå jättefort...men jag kan passa på och tacka mamma, pappa, Agnes, axel, farmor, farfar, mormor och alla andra för de fina paketen ni skickade. Otroligt uppskattat och hela min amerikanska familj hälsar också tack!

Nu ska jag gå upp och börja packa lite. Jag hoppas att ni alla får ett bra slut på 2012 och en rolig början på 2013.
Gott nytt år helt enkelt!!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/3830498/images/2012/pic_50e1a3cde087c35c804bf946.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/3830498/images/2012/pic_50e1a3e5e087c35c64fc759c.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: