Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

NORTH CALIFORNIA

Kategori: I USA

 
Hejhej!
Nu är jag hemma igen! Raleigh välkomnade oss med 25 grader idag, härligt härligt. Nu kommer massa bilder från spring break!
Vi bodde på ett jättefint hotell högt uppe på ett berg.
En av de stora grejerna vi gjorde va att åka till Alcatraz på en night tour. Det var jättekul och intressant att se allt och höra om vad de gjorde där.
Sista bilden är den kända skedrymningen.
Vi hände mest i Berkley eftersom Sheila går på college där men vi var även i San Fransisco.
 
Här är när jag fick äran att träffa mammas värdföräldrar från hennes år. LIte bilder på en 17-årig mamma också.
Vi åkte till den kända skogen som jag pinsamt nog inte kommer på namnet nu.....
Santa Cruz var strand, sol och rides:))))
Bilden nere i hörnet är från en college tour på Stanford.
Sen fick jag ju besöka "mini-Sverige" också. IKEEEAAAA. Köttbullar har aldrig smakat så gott.
Nej nu får det räcka med bilder. Gotta sleep some. Jag hade iaf ett great lov och vi gjorde massa mer än det här men jag var dålig på att ta bilder som vanligt....
MERICA.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Du menar nog Muir Woods. Häftigt ställe tycker jag

    2013-04-09 | 09:17:30
  • Martin säger:

    Tror det är Redwood, riktigt stora träd va?

    2013-04-09 | 20:12:34

Kommentera inlägget här: