Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

BRAD PAISLEY

Kategori: I USA

Här ekar det visst tomt. Men så får det vara när man bara har en vecka kvar av hela sitt utbytesår. Nu ska ni få höra vad jag har haft för mig under tiden jag inte har suttit vid datorn. Det har nämligen varit alldeles alldeles underbart.
 
BRA GREJ NUMMER 1:
Jag var på konsert med Grace, Sarah-Catherine, John och Keegan.
Ja hehe, det var 100% country. Jag hade till och med cowboy-boots. Den ni.
Innan konserten hade vi tail-gating. Alltså picknick fast man sitter i sin baklucka, väldigt amerikansk och nice. Det var proppat med folk och alla lyssnade på countrymusik och taggade. För sen var det ju dags för själva konserten. Det var Chris Young, Lee Brice och Brad Paisley som spelade (de är jättekända, lovar).
Det var jättevarmt hela kvällen och alla stod och sjöng med. Alla texter handlar om trucks, beer, girls and God/Jesus så det är lätt att hänga med. En riktigt amerikansk kväll var det!
Nu ska jag skriva om bra grej nummer 2.
Hoppas ni har det bra hemma folks!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: