Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

SJUKLING

Kategori: I USA

Jahapp. Då blev man sjuk också. Inget farligt, bara feber och ont i halsen osv men ändå....det är ju förfan 30 grader och sol ute:((((( Vill inte ligga här inne och ruttna. Det ger mig iaf tid att börja på mitt "hemliga" projekt hehe. Hittills på två dagar har jag tittat igenom 2 säsonger av grey's, mmm feeling accomplished. Jag ska försöka gå till skolan imorgon så får vi hoppas på det bästa. Förresten så kommer jag hem om 40 dagar. HEM alltså HEM som i Karlsdal, Västerås, Sverige. Jag kommer få träffa hela min familj, farmor och farfar, mormor, mina kompisar, jag kommer få spela handboll och cykla till ställen, jag kommer få äta arla yoghurt och macka med Bregott till frukost och jag kommer få sova i min säng. Livet är allt ganska galet ibland.
 
Nu ska jag börja med mitt projekt, jag kan inte säga vad det är men ni kommer få se senare, hehehe cliffhanger.
Hejdå peeps.
 
Hatar inlägg utan bilder så här får ni en från Minnesota, lätt två av de bästa veckorna förra sommaren. Och så kändes det lite passande med Schveriges flagga.
 

Kommentarer

  • Christoffer säger:

    Ock träffa mig

    2013-05-15 | 21:10:37

Kommentera inlägget här: