Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

DAY AT THE LAKE

Kategori: I USA

 
Nu ni! Nu ska ni få en riktig bildbomb. I helgen har jag hängt mycket vid poolen så nu har jag en nice bränna men ni ska få se bilder från igår när jag åkte till Hyco lake med Grace, Sarah Catherine, Keegan och John.
Vi åkte ut med en stor båt och chillade runt. Lyssnade ENBART på country.
Här är Grace och hennes kille Keegan.
Wakeboarding.
Vattnet var som ett badkar pga en Power plant som ligger i närheten.
Sen kom vi fram till det läskiga/roliga/extremt amerikanska.....detta låg alltså på köksbänken när vi kom in. Jo men välkommen till mitt hus.
Killarna laddar upp.
Keegan lär mig hur jag ska sikta.
Min puls gick i 180 och mina öron gör fortfarande ont men kul va det! Jag sköt lite allt möjligt, både små bb-guns och större.
I did pretty well måste jag säga.
Sen sköt vi sönder en vettenmelon och lite burkar också.
Efter allt skjutande, båtande och badande lagade vi lite mat innan vi körde hemåt igen. Grymt bra dag!!
 
Idag har jag haft två finals och ikväll har jag soccer banquet. Imorgon är det sistasistasista dagen av high school och jag kunde inte vara gladare. Jag har så mycket att se fram emot i juni så vill inte va kvar i skolan en dag till! Nu ska jag plugga för sista gången på ett bra tag. US history final väntar imorgon. Just det, ska ju på rodeo imorgon också. Spännande!
Ha det bra folks! <3
 

Kommentarer

  • Mamma igen säger:

    Fina bilder men du klär inte i vapen:)

    2013-06-04 | 20:11:31

Kommentera inlägget här: