Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

FULLT UPP

Kategori: I USA

Tja!
Ingen vila här inte. Igår hade jag min sista shoppingdag i usa....:(((((( Det blev en hel del både till mig och till familjen så jag är nöjd. Jag och Grace åkte till en outlet mall och jag kan ju säga att jag kommer sakna priserna en hel del...
Jag var lite ledsen för att det var min sista gång på vs....MEN det va ju semi-annual sale så det va skoj.
När jag kom hem satte jag och Sheila igång med matlagningen för att det var vår farsdagpresent att laga vad dad ville ha. Han önskade sig svenskt så jag fick än en gång ta fram mina otroliga matlagningskunskaper.
Vi tyckte att vi lyckades riktigt bra. Det ända svenska var nog hasselbackspotatisen men men gott var det ändå!
Och här har ni dem, min fina värdfamilj (minus Monika för att hon är och jobbar på en farm).
 
Idag har jag börjat operation packning. Hittills går det över förväntan. Jag har ju även min räddare i nöden Grace som ska till Sverige i sommar så hon kan ta en hel extra resväska med sig. Idag åker jag även mot Asheville där vi ska göra zip-lining, whitewater rafting och träffa Nina för en sista gång. Jag kommer hem på fredag kväll, hela lördagen ska jag på ett lake party och sen söndag är det packa, sista minuten fixa och hejå-middag. Måndag=LÄMNAR RALEIGH. Glad/ledsen/panik/exalterad. Det är verkligen dags att åka hem snart!
Vi hörs kanske på fredag mina trogna läsare.
Här är en bild från när jag ziplinade i höstas:
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: