Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

glsngjnsoinfskn

Kategori: Innan USA

Känner mig lite som rubriken såhär min sista kväll hemma. Inatt halv 4 bär det iväg mot arlanda och vidare. Blandade känslor kan man säga. Har aldrig känt mig såhär liten och rädd samtidigt som jag äntligenäntligenäntligen ska iväg på något jag har sett fram emot i ett år. Som väntat har det varit många tårar och jobbiga hejdå:n men man växer väl av det också och allt är väl en del av "äventyret". Igår var mina girls här, hade jätteroligt och fick fina presenter av allihopa. Kommer sakna er tjejer! Kan passa på att tacka allihopa för alla "lycka till i USA!" och "ha det så roligt nu!". Nu ska jag kolla klart på sytycd med mamma och troligtvis gråta lite mer. Blödig tjej haha... Trodde aldrig den här dagen skulle komma när det är min tur att flytta till USA. Väskorna står färdigpackade förhoppningsvis utan övervikt och jag känner mig faktiskt redo. 
 
Kommer sakna Sverige och alla människor här och det kommer bli en jobbig natt fast nu är jag sooo excited så orakar inte tänka på sånt längre!!
 
Skriver något när jag är framme också, puss och kram!
 
 
Fina tårtan jag och Lovisa bjöd laget på! (stolta över den faktiskt!!)
 
Pappa har tjatat på att få va med på bild på bloggen så varför inte. Här har ni honom!
Finaste och bästa klasstjejerna<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: