Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

DAN FÖRE DOPPAREDAN

Kategori: I USA

Hejhej!
Tänkte skriva ett lite gladare inlägg. Eller ja...vet inte hur jag ska göra det. Det är inte så att jag är ledsen nu men jag har noll julkänsla och hela grejen att jag vet att familjen firar jul hemma är lite jobbig. Det känns hemskt men jag önskar nästan att jag bara kunde få skippa julen iår. Så är det med det.
 
Annars har jag fullt upp nu. I fredags skippade jag skolan pga halvdag och massa snack om folk som skulle ta med sig pistoler till skolan och var hemma och planerade våran fest som vi hade. Jag, Monika och Sheila hade "End of the world" party. Efter festen sov några av mina kompisar kvar så blev inte s mycket sova den natten. I lördags åkte jag och Morgan och massa av hennes vänner och körde disc-golfing. Jag var faktiskt lite av en talang måste jag säga. Efter det åkte hela familjen och käkade (åt fisk, galet vad jag saknar det. Folk äter inte fisk här) sen åkte vi downtown och såg the nutcracker.
 
Idag är det söndag och jag ska julshoppa (hehe ute i god tid) och skypa med familjen<3<3<3<3<3<3
Och nu till det viktigaste av allt:
Det är ju kära brors födelsedag!! 21 hela år. GRATTIS!!!
Man ser ju tydligt vilka som är de mer attraktiva syskonen....
Saknar er!!!!
 
God jul till er alla om vi inte hörs imorgon<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: