Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

CHEERSMILE

Kategori: I USA

JIHOOOO.
Kolla vad jag gjorde idag. Så den 15 februari direkt efter mina fotbolls-tryouts bär det av mot Tennessee för att träffa Lovisa. Grymt kul ska det bli!
 
Mamma:
Ja, Anabeth är Elsas värdsyster och nej jag kan inte se julkalendern(:(((). Jag kan inte heller se solsidan så tänk lite extra på mig när ni sitter sär hemma och skrattar på söndagarna....
 
Nu ska jag duscha och sen iväg mot en Duke basketmatch. GO DEVILS.

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Vad roligt! Du får ligga i hårdträning, hörde att din fotbollstränare var av tufft virke 😝

    2012-11-19 | 16:44:21
  • Lovisa säger:

    Yey! *cheerface*

    2012-11-20 | 15:16:44
    Bloggadress: http://lovisaintheus.blogg.se

Kommentera inlägget här: