Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

JOVARS

Kategori: I USA

Jorå, men betygen går ju bra iaf. Ska inte skryta men alltså det är inte ens mitt förstaspråk ju, inte för att jag har de mest ansträngande klasserna men hallihallå, straight A's!
 
Nu ska jag ge mig ut och springa i shorts och t-shirt (i november!!) och senare kommer Lily och hämtar upp mig och så åker vi till young life. Måste hitta på någon utklädnad som börjar på H för att det är alphabet club haha. 3 månaders dag imorgon också och livet rullar på.
 
Puss och kram

Kommentarer

  • Berit Pettersson säger:

    Hej hjärtat! Vi blev också glada att Obama vann valet.Roligt att du är politiskt intresserad det ligger i släkten Birgers pappa och farfar var kommunpolitiker min pappa var också kommunpolitiker, han hade skolfrågor på sitt bord. Jag börjar komma in i vanliga sovvanor efter resan till Melbourn. Fortsätt och ha roligt. Kram Farmor

    2012-11-09 | 17:42:46

Kommentera inlägget här: