Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

PAPPAS DAG

Kategori: I USA

Vill gratulera min kära pappa på farsdag!!!<3 Hoppas du hade en fin dag även fast inte jag eller Agnes var där. Vi får helt enkelt lita på att Axel styrde upp nåt bra.
Turisthatten sitter där den ska.
Jag, Agge och pappa i kroatien. Saknar er!!
Puss på er.
Idag åkte jag och Cara och gjorde manikyr. Syns inte så bra på bilden men mina naglar är fina, skinande och ljusrosa nu. Girlygirly. Efter det gick vi och köpte glass och chillade runt lite. Mycket trevligt.
Och nu till the best part!!! Mammas paket kom i torsdags<3<3<3<3<3 Bästa på länge. Alla älskar marabou btw. Och nu kan jag ha lite hemmajulkänsla med ljuset också!
Men detta var nog ändå min favvo. Älskade julkalendern och ÄLSKADE greveholm till och med. Så oväntat och blev såååå glad. Tack bästa mamma! Och tack för brevet också, fällde en liten tår vid "jag har inte kramat dig på hela dan".
 
Nu blire rockband med Monika!!
Ha det!
 

Kommentarer

  • agnes säger:

    åh kan se framför mig hur glad du blev! Sen när du kommer hem ska vi ha greveholmmarathon min lilla bebis <3

    2012-11-12 | 09:08:51

Kommentera inlägget här: