Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

THANKSGIVING BREAK

Kategori: I USA

Hejhej!
Den stora högtiden närmar sig här borta och vi är lediga från skolan onsdag-söndag så det är nice! Idag är det städa huset och laga mat osv som gäller. Släkten har redan börjat komma och jag tror att det kommer bli riktigt mycket folk. Thanksgiving är ju nästan lika stort som jul här så ni kan ju fatta hur mycket som ska göras. Kommer troligtvis inte sitta vid datorn något så skriver nog i helgen och då får ni massa bilder också, har varit så himla dålig på att ta kort på sista tiden. Just det, black fridag på fredag också! Det är alltså alla konsumenters favoritdag...affärerna öppnar vid midnatt och har 40-80% rea och sen är det bara att shoppa gärnet hela natten. Alltid minst en person om året som dör under den här natten pga att de blir nedtrampade, sjuk värld vi lever i. Jag ska nog dit och se hur det är iaf men tänker inte slå ner någon för en sak, någon måtta får det ju vara. Kanske köper min iphone, vem vet:)))) Måste visa er alla juldekorationer som börjar komma upp på husen också. Så himla mycket jag vill göra men så lite tid.
 
Nu måste jag kila!
Jag saknar er alla där hemma jättemycket, puss på er!
 
Skypade med Agnes idag också. Världens bästa syster som jag saknar såååå mycket<3

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Härligt med ledighet. Här måste vi vänta ända till jul. Ta gärna mycket bilder på släkt m m. Det är så kul att se.

    2012-11-22 | 08:59:49
  • Mamma säger:

    Härligt med ledighet. Här måste vi vänta ända till jul. Ta gärna mycket bilder på släkt m m. Det är så kul att se.

    2012-11-22 | 08:59:50

Kommentera inlägget här: