Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

THE BLUE DEVILS

Kategori: I USA

Älskar football. Hur kul som helst och det var inte ens högsta ligan och ändå va det fyrverkerier, band och mycket folk! I paus kom även USAs basketlandslags tränare dit och pratade lite. Det var cheerleaders, dance cam och allt var väldigt amerikanskt. Och Duke vann över FIU också så det gjorde det hela ännu roligare!
 


Bild 1 och 2 är innan matchen när vi va på någon Duke-middag. Lägg märke till min Duke-tröja!
3,4,5,6 är på Duke campus. Min dad gick på medical school där.
7,8,9,10 FOOTBALL
Massa fyrverkerier!! På bilden där det är alldeles dimmigt ser ni hur det såg ut efter.
En bild på dad och Monika fick jag också.
 
Hoppas ni har det bra!

Kommentarer

  • Mama säger:

    Jag har skickat länk till din blogg till Majsan. Det kan nog vara kul för henne att se bilder på campus och minnas tillbaka. Det var ju där hon gästföreläste.
    Vad kul det var att skypa igår<3<3<3

    2012-09-03 | 16:17:00
  • Mama säger:

    Jag har skickat länk till din blogg till Majsan. Det kan nog vara kul för henne att se bilder på campus och minnas tillbaka. Det var ju där hon gästföreläste.
    Vad kul det var att skypa igår<3<3<3

    2012-09-03 | 16:17:01

Kommentera inlägget här: