Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

VECKAN

Kategori: I USA

Saker jag gjort denna vecka:
  • Bjudit mina second period English friends på djungelvrål, deras kommentar var ooo that's salty.....
  • Lärt mig alla 27 amendments utantill (JA jag är stolt)
  • Slagit en home run på min team sports klass, tror alla var lika förvånade som jag
  • Varit på två exchange student fester, träffade bland annat två trevliga svenskar
  • Fått A på alla mina bilduppgifter, haha låga krav här borta
  • Varit på Southpoint mall och shoppat med Grace och Ingrid
  • Ätit funnel cake(<33333) och frozen yoghurt  med massa toppings(<333333)
  • Haft prov på softball termer, gick nog lite sådär...
  • Träffat min liaison Cara downtown, vi vandrade runt där, kollade på en art fair och åt mat
Saker jag inte gjort denna vecka:
  • Tagit kort
Därför kan ni få en fin webbcam bild på mig så inlägget inte blir så tråkigt:
 
Nu ska jag sticka och kolla på en av tjejerna som jag carpoolar med, Sabrinas fotbollsmatch. Hon spelar i Castle som är ett klubblag här alltså utanför skolsporterna. Jag ska prata med coacherna och se om jag kanske kan joina när tennissäsongen är över. Imorgon blir det förhoppningsvis en daytrip till the beach, so excited!!
 
Ha det superbra!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Djungelvrål? Har du fått paketet? 27 amendments utantill? Utan att jag var med och kunde förhöra? Softballtermer sorteras under kategorin "värdelöst vetande". Bilden= jättesöt!!

    2012-09-17 | 16:43:30
  • Berit Pettersson säger:

    Du håller verkligen igång . Du är inte bara söt du är världens smartaste och varmaste tjej. Vi har haft riksm. i Rädda Barnen i V-ås i helgen 300 pers. Fint att vi är många som arbetar för att barn skall ha det bra. RB finns säkert där du är kolla! Kram

    2012-09-19 | 14:09:14

Kommentera inlägget här: