Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

HEJ

Kategori: I USA

Vardagsuppdatering. Jag har bockat av ett franskaprov idag och kommit några steg längre på mitt garnproject som jag jobbar på i sculpture class. Måste dock säga att high school suger ganska hårt om man får klaga lite. EXAKT samma sak VARJE dag. Det händer aldrig något nytt och det tröttnar man på efter nån dag. Jag längtar lite efter Sveriges skolsystem med mer eget ansvar och mindre barnpassande av lärarna. Men nu är det så och det gör att jag uppskattar min sculpture class mycket mer! Så glad att jag tog den, bästa läraren och bästa folket. Jag introducerade Henry för lite svensk musik förra veckan och han verkade tycka om det. Han är föresten så himla snäll. Jag är fullt medveten om att jag inte är någon talang i det ämnet men ändå så tar han mina projekt helt allvarligt och ba jo men jag kan se hur du tänkte där och säger att det är "intressant". Jag väljer att tolka det som något positivt iaf haha.
Hejhej från en trött Hedvig.
 
ROLIGA SAKER:
*Denna vecka får jag träffa Lovisa!!!!!!!!!!!
*Jag hade 6-månadersjubileum i helgen, fjahngiuah på den.
*Vi bokade flygbiljetter till San Fran på springbreak(påsklovet) idag!!!!!!!!!!!!!! Calli here I come.
Nu ska jag äta middag.
Vi hörs!
<3

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Underbart vackra bilder. Mina hemtrakter👍

    2013-02-14 | 21:52:51

Kommentera inlägget här: