Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

VALENTINE'S DAY

Kategori: I USA

Hejhej alla kära vänner. Glad alla<3dag på er!
Man kunde inte gå igenom korridorerna idag utan att se estor rosa/röd ballong, en nalle eller andra söta saker var man än tittade. Under forth period kom även dessa in:
 
 
Det ni inte ser tyvärr är att det är en tjej som sitter på golvet under dem. Lite awekward när de började dansa runt henne men annars rätt gulligt. Man kunde alltså köpa en liten sånggrupp+blomma och godis för $5 och ge bort till vem man ville. Jag fick ingen sånggrupp haha meeen inte ska jag sörja för det för jag fick faktiskt en hershey's kiss och en hjärtformad klubba av några kompisar.
Jag är mindre söt pga kom precis från den andra av tre try-outs. Igår gick det rent ut sagt åt helvete, uchs fy blä va dåligt det gck. Men idag kändes det mycket bättre och jag kom typ topp 10 på vårat coopertest så det är ju alltid något. Imorgon är det halvstudiedag, klippning, sista try-outen och flygning till Lovisa. EXTREMT bra dag alltså.
Puss och kram!
Spread the löööve.
 

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Ha en jätte trevlig helg!

    2013-02-15 | 10:31:19
  • malin säger:

    Åååh kommer du ihåg förra årets alla hjärtans dag, då det var hjärtplättar och lappskrivande i ljushallen!<3

    2013-02-15 | 11:45:38

Kommentera inlägget här: