Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

8 MARS

Kategori: I USA

(Haha, tyckte precis att det kändes konstigt att skriva 8 mars istället för mars 8. Tokigt.)
 
Ännu en vecka har passerat och ojojoj vad snabbt det gick. Nu är det helg och jag ska på bio bland annat men annars är det ganska oplanerat. Min sista oplanerade helg innan mitten av april. Det här var även min sista 5-dagars vecka innan slutet av april. Mitt chillarliv här äger. Att det här syns på min mobil äger ganska mycket också:
Hihihihihohohohheheheh, bara en ynka vecka kvar till the concrete jungle.
 
Just det, i tisdags var jag på basket också. Det var DUKEs sista hemmamatch och då alltså seniorkväll. Seniorkväll har alla sporter här(både high school och college), det är till för att tacka av de som slutar. Det är ofta en liten fest, alla seniors får presenter och det är tal osv. Så här såg det ut:
Duke vann med typ 30 poäng om någon undrar.
 
Just nu har jag precis ätit middag och nu blir det filmkväll. FIlmkväll=jag somnar i soffan efter en kvart. NICE.
Ha en bra helg y'alls. Nu måste jag förklara mig lite igen....y'alls är något sydstats påhitt. Liksom att lägga till ett S på y'all som redan är plural är kanske inte så logiskt men det gör de iaf. Som att säga nis ju.
Shout out till alla kvinnor idag också såklart!!!!
Vi höres.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: