Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

ÄNTLIGEN

Kategori: I USA

Aaaaaa äntligen närmar vi oss slutet av veckan. Denna vecka har sniglat sig fram men imorgon är det fredag och det är ju fest. Jag har spelat min första match den här veckan och jag spelade mitt-mitt, ha-ha, vad hände där?! Gick ändå ganska bra, första riktiga matchen är på tisdag! Taggelitagg. I helgen ska jag träffa mina kompisar från hela världen och planera NYC(2 veckor kvar!!!).
Ha en skön helg och grattis till alla mina vänner som nu bara har 100 dagar kvar!

Mor påminde mig om att det är min namnsdag idag, SÄG GRATTIS!!!

Kommentarer

  • kusin Elin säger:

    GRATTIS på namnsdagen och ta vara på sista tiden, den kommer att gå alldeles för fort :) kram!

    2013-03-02 | 09:26:11
  • Berit Pettersson säger:

    GRATTIS !
    Oj vad det händer massor med grejer hos dig.
    njuuuut! kramar från oss

    2013-03-02 | 10:48:16

Kommentera inlägget här: